lördag 8 september 2007

Loppisfynd!

Ja, nu har jag varit och fyndat lite igen, (undra om herr hustomte håller med om det)
Jag har blivit en liten samlare av silverfat, i alla dess slag, kan inte hålla mig ifrån dem när jag hittar dem lite överallt!






Sen blev jag helt förälskad i den vackra pottan, som jag tänkt ha i köket när vi fått upp hyllor, en liten blomma i kanske?






Fyndade även en Ram, har ingen aning om vad jag ska ha i, men den är ju helt UNDERBAR!
Har ni några tips?
Hönsnät känns ju lite som min grej ;)

Och vet ni vad jag fick betala för den...20 kronor!!


På loppisen fann jag även en "mall" till min Näckroslampa!




Det slank även med en liten Julbok med pysseltips.

2 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Så mycket fint du hittat!...nu är jag minsann här igen på samma dag...ska snart ge mig på kvällens kräft och räkkalas så en sväng till inom här fick det bli...Trevlig kväll! Kram!

Lallis sa...

Vaed kul när man hittar så mycket fint!
Ha en fin söndag.
Kram Lallis