måndag 10 september 2007

Så många projekt...

Snart kommer min käre lille hustomte få spader på lilla mig ;)
Är ni också sådana som har HUR mycket projekt i luften som helst, man vill ju göra så mycket på en gång, på så liten tid som möjligt. I vår källare finns det ett skåp, en blomsterställning, kista, stol m.m som står och skriker efter vit färg. Och ändå kommer jag hemdragandes med mer och mer...men oj så skoj det är!
Sedan har jag ju verkligen utmanat mig själv att göra Näckroslampan, haha...får se hur den kommer se ut..
Ha en trevlig kväll allihopa. Tycker det är superkul när ni skriver till mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jo jag tycker också att det är roligt!! jag har dock inga mer objekt!

Solsjö - Under en vind sa...

Ibland blir det mycket på en gång....Vet att du fixar det! Kramis!

Evelinas hus sa...

Jag känner igen mig, så är jag med.
Tack för din kommentar hos mig. Vilket fint TV-skåp!
Kram Caroline