tisdag 2 oktober 2007

En härlig dag!

Åh, idag har jag fyndat så fina saker!! kommer lägga upp bilder imorgon, så ni får gott vänta ;)
Det är från en skattjakt i Österbymo, hos en gammal auktionist!
Jag har jobbat i 2 1/2 vecka på skolan, så idag var första dagen hemma igen, oj så skönt det var!
Har hunnit med massor! Var en sväng med min dotter på stan, gick till en loppis och sen köpte jag lite spets. Syr gardiner till matsalsrummet, sytt hjärtan och håller på med min Näckroslampa. (känner att det är mycket på gång, men det trivs jag med!)
Sedan har jag mitt stora skåp som står i garaget och väntar, har målat tre gånger nu.
Sen vill jag börja måla om i vårat matsalsrum, helst imorgon! ;)
Kika in och titta vad min vän Emma hittade i Österbymo:

1 kommentar:

Handplockat sa...

väntar med spännnnning på bilderna är sååå nyfiken
ha det bäst