måndag 1 oktober 2007

Franske Stemninger...

Ja, nu har jag köpt riktig inredningsporr...ojoj..
Denna bok är full med inspiration och så mycket vackra bilder!

Idag har jag varit på biblioteket och lånat lite julböcker om pyssel och bak.
Fick gå in i arkivet, de hade fortfarande inte tagit fram dem *Är jag tidigt ute?*
Letade efter "Vit jul" men de hade inte den *suck*
Konstaterade ganska snabbt att det kanske var dags för en uppdatering av julböckerna,
det flesta var från 70-talet! ;)
Men jag hittade en som hette "Den stora julboken" och där fanns det mycket vackert pyssel
och den var iaf från årgång -95.

3 kommentarer:

Beas sa...

Ska också pipa in till biblan imorgon har jag tänkt och just då också efterfråga "Vit jul" :-)

Är fortfarande störtavis på dina strutar och har inte hittat tillstymelse till fint papper.

Nilla sa...

Jag går ännu och längtar efter den men den är ju rätt så dyr att jag blivit lite snål =)

Hoppas du får en bra dag!

Kram Nilla

Hem och Lycka sa...

Vill också ha Vit jul... Men finns ju ingenstans. :-( *suck*