torsdag 16 augusti 2007

Jönköping

I förrgår åkte jag med min lilla familj för att shoppa i Jönköping. Inne i stan var vi inne i en affär som heter Anna K´s inredning och det var kärlek vid första ögonkastet! Jag säger bara oj,oj,oj...jag hade kunna gå runt och pilla på allt i flera timmar...Det fanns vackra madonnor (som min lilla hustomte till sambo tyckte att vi kunde gjuta själva, öh??) de vackra House Doctor speglarna, fattigmanssilver, glas, zinkhjärtan, ja allt...Det som var synd var att det jag var ute efter ej fanns hemma, en fågelbur från House Doctor och även en glasklocka.

Men det otroligt snälla ägarinnan skulle beställa det åt mig. Det är så skönt att kunna komma in i en butik där man blir så otroligt trevligt bemött, hon stod och visade mig i jul kataloger, om vad som skulle komma in osv. Det gillar jag :)

Så lite besviken när man lämnade butiken var man ju, (trodde ju att jag skulle få hänga upp fågelburen när jag kom hem) Så vi fortsatte mot Rusta, köpte målarfärg och sen hittade hustomten ett växthus (eller nåt) och han tyckte det påminnde om en fågelbur, så den köpte vi.
Den var Beige, så när vi kom hem åkte den vita sprayflaskan upp igen.



Men vad ska jag ha i den? Förslag?
Slänger in lite vackra bilder från HD!






Inga kommentarer: