onsdag 22 augusti 2007

Massproducerar dopkort!




Ja, jag som hade planerat så bra och fixa fina dopkort i lugn och ro, men icke. Är så otroligt besviken på leverantören. Beställde och betalade allt den 28 juli och jag fick paketet igår, som jag dessutom fick betala en gång till för när jag hämtade ut paketet *arg*

Blir besviken igen när jag öppnar det hemma, nästan ingenting av det jag beställde fanns med, 13 papper blev 3 st osv. Så det var ju helt kört! Arg som ett bi började jag leta i mina pyssel gömmor här hemma och lyckades ändå knåpa ihop 23 kort. Inte helt nöjd med resultatet (blir ju så när man tänkt annat innan) Men men, nu är det som det är...huvudsaken att det blev nåt iaf!



1 kommentar:

Camilla sa...

Dopinbjudningarna blev jättefina. Tycker skriften med 'Inbjudan till dop' är jättefin, är den skriven för hand eller har du något typsnitt du kan dela med dig av??