söndag 19 augusti 2007

Skattjakt del.2






På logen fanns det massa saker att kika på, mitt emellan brädor och grejer hittade jag två helt underbara zinkbaljor, fylld med massa Uggel-bajs ;) Så det var bara hem och skura av! Kommer bild på dem. Den lilla rakspegeln är fylld med allt en man behöver, så roligt att se! Den fanns inne på "museét".









Det fanns även gamla grindar och bord.


Tror ni att jag blev överlycklig när jag fick se det gamla blombordet eller!! Tänk vad vackert det kommer bli med lite vit färg! Fönstret fick följa med. Den gamla trappan har jag fått av vår snälla granne.



En gammal spegel i silver/tenn, ett smyckesskrin och en blå stol, som fick en plats i Alicias rum, tror inte att jag kommer måla den vit, kanske kanske...
Burkarna har jag också fått av vår granne.

2 kommentarer:

Lillafruluva sa...

Det är så roligt att fynda massa gamla saker, det kommer nog bli superfint när du är färdig :-)

Lavendel & Romantik sa...

Vilka roliga fynd du har gjort..kul att se dom målade sen Kram/Majsan