torsdag 16 augusti 2007

Min Blogg!

Ja, då har man hamnat i den stora Blogg världen. Varför ska just jag ha en blogg....hahaKommer handla om inredning, pyssel och tankar kring vårat nya hus. För det finns alltid massa projekt att göra. Så det passar mig ypperligt, för jag älskar inredning och renovering (kanske inte just själva renoveringen, men resultatet) Tur att man har en liten händig hustomte till alla projekt. Annars hade det blivit ett himla klipp och klistra här hemma. Kommer lägga ut lite bilder på sånt jag håller på med och även tipsa om sånt som jag gillar.Min inredningsmak är mycket åt det lantliga/romantiska vita/Danska/Franska stilen (hängde ni med)

3 kommentarer:

På min gatan i stan sa...

Trevligt trevligt!!! :-)

Kram Martina!

Unknown sa...

Ska bli jätteroligt!!

Hoppas man får lite besökare bara ;)

Wicked sa...

Hej gumman!!

Jasså i denna värld... imponerad..absolut..hihi... blir bra det är nu får vi bara slänga in ett trådlöst nätverk i erat hus så du kan skriva överallt ifrån ju..=)

ska lägga till dig på mina länkar..så kanske d trillar in nån mer iallafall...

Massa kramar

//mattias